grotspots

plekje voor plaatjes van de familie, voor de familie en iedere andere geinteresseerde.

Naam:
Locatie: Nijmegen

dinsdag, maart 28, 2006

haarlems jopenbier


tgaat erin als koek, tkomteruit als paardepis, ik zweerut je...
Ik had dus deze drie vrienden in de kelder staan... een gevolg van dat feestje van 11 maart...kanon om mee te beginnen, stout dur achteraan en nu genieten wij de koyt..
Morgen ga ik aangifte doen van bedreiging door de buurman. Hij zou mij de kop van de romp scheiden en de sta kerrieven bij mij in de tuin zetten. Met de hef truk... Die truk kennik...meer (op)hef dan truk...Nee dan die truk van mij...dag mijnheer bromsnor...(als dat allemaal maar goed afloopt)
Ik moet zeggen: ik heb wat moeite met de jopen koyt. Heel bijzondere smaak...Ik lees: de gagel is hier zeer bepalend...ja ja..dat verklaart wat. Het enige gruitbier ter wereld wat gebrouwen wordt met haver... vandaar! `tSmaakt metteen een stuk beter. En naarmate meer...nog meer beter! Aroma: middeleeuws...neus dicht dus!
muziekje: nieuw gekocht ceedeetje van de heer john mayer...:try!
lekurrrr....
I`m so alone but so not lonesome...
wha wha....tweede nummer(good love is on the way) is on the way...
De foto wordt ( of is) nu ook wat wazig.....